torsdag den 17. november 2011

sidste skud på dukkestammen




4 kommentarer:

  1. Hej Ida
    Hvor er han nuttet og rustik på én og samme tid. Minder mig om de små - hvad er det nu, de hedder - fra Ringenes Herre.
    Også herligt med dine links i siden. Havde helt glemt de herlige julekalendere. Nu har jeg dejligt mange låger til gode.
    Benedikte

    SvarSlet
  2. hi hi de hedder hobitter.. men ham her er nu miniviking

    SvarSlet
  3. Hej Ida
    jeg har ALDRIG interesseret mig for dukker, først da jeg jeg var en større pige, legede jeg og min bedste veninde med Daisy dukker. De var seje detektiver og action heltinder med spændende kærester og sejt tøj!!! Men jeg må indrømme at dine dukker er vældig nuttede - måske jeg kaster mig ud i en dukke på et tidspunkt - så kontakter jeg dig for tips!
    KH Merete

    SvarSlet
  4. den med Daisy dukkerne husker jeg også det far fantastiske eventyr men kunne oplev i deres selskab. disse dukker appellere faktisk lige så meget til fantasien da de ikke på forhånd har fastlagte ansigtsudtryk, man klæder dem på og de kan både være vikingehelte, inspirerende muser for en kunstner og lejekammerater for små børn og hvis du får lyst til at prøve at sy en dykke deler jeg gerne mine erfaringer

    SvarSlet