lørdag den 6. november 2010

Knuder og knaster

Sikke en opgave...
Dette sætter krav til både tekniske løsninger, kreativ formgivning, kendskab til symbolik og teknik.
Sikke en opgave...
Jeg har tænkt
En drejefod med en 4-fløjet træramme på, hver af fløjene får et tema omkring det at være
menneske på godt og ondt.
Drejefoden får jeg min mand til at lave efter mit design, den lakkers i bronze / messingfarve
trærammen skal lavet i 4 X 4 cm liste.der fors-sænkes ind i hinanden og derefter høvles, på-males bogstaver og lakkers, til ophængning af de forskellige sumboler har jeg tænkt ophængt i små messing-øskner.
Knuder og knaster...
tema Familie/ samvær
tema religion / tro
tema personlig udvikling
tema håndværk og teknik
I centrum  små bekymringsdukker der kan hjælpe i de forskellige aspekter af livet.
Materialer:
drejefoden er lavet af metal og monteres med skruger.
bekymringsdukkerne er bundet af stoltråd og stof/ garn
hver af temaerne skal der være flere forskellige teknikker og materialer repræsenteret.
hmm.. der tænkes videre dette her er en udfordring

små bekymringsdukker

store og små bekymringer forsvinder i skørteren
bekymringsnisse hjælper dig over julereset

bekymringsfestfe klare problemerne ved en hver fest

Ingen kommentarer:

Send en kommentar