tirsdag den 9. november 2010

Knuder og knaster

det går fremad
jeg har nu fået designet på drejefoden på plads og den bliver lavet i løbet af de næste 3 dage.
jeg har SELVSTÆNDIGT arbejdet med de store maskiner i dag hvilket viste sig ikke at være noget problem DYGTIGE MIG hi hi...
jeg er nu igang med at finde ud af hvordan man laver tapper i træ så rammerne kan sættes sammen... holdbart vel og mærke.
hele processen er spænderne og rigtig lærerig. mine håndværksmæssige færdighedder udfordres og jeg får også et par aha oplevelser med i købet herligt.

det næste er vores undervisningsforløb...
tanker omkring hvad det skal indeholde
skal det være om uroer og omhandle elevernes egne oplevelser, skal det være højtider eller som Anne- Gro der kigger på det mtmatiske aspekt hmm... denne her opgave har vis sig endnu mere omfangsrig end jeg havde regnet med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar