lørdag den 13. november 2010

Knuder og knaster

Så er metalfoden færdigfabrikeret og skal bare males og trådene der skal hænge i mobilen er også færdige og skal blot monteres i rammen når den er færdigsamlet og lakeret.
en gennemgang over processet " So far" har været
Idefasen: ord, samtale med Merete, idegenerering gennem blandt andet nattedrømme, ordleje og nettet.
entrepenante fase ( fabrikation) :
Materialer: Rammen  er i træ,
foden er i metal,
trådene består af fiskeligne, garn, ståltråd
elementerne er af forskellige materialer træ, stof, ståltråd, garn mm.
ide-sorteringen: temaerne skulle vælges og de enkelte elementer skal konkretiseres.
delelementerne produceres
metalfoden blev designet i samarbejde med min "metalmand" mine ideer omsatte han til det færdige resultat og der er rigtig godt.
trådene er samlet med både brikker der er lakeret, små elementer i andre materialer.
rammen er skåret ud og skal samles på tirsdag.
og her står jeg så nu .....





1 kommentar:

  1. Hej Ida, hvort er stativet blevet flot! det er en dygtig mand du har. Jeg kan godt lide dine små træskiver med billeder på, skal de hænge indeni rammerne? Hvad er entreprenør fasen nu for noget, jeg kan ikke huske om vi har læst om det, kan du genkalde min hukommelse please!
    Hilsen Merete

    SvarSlet